KURUMSAL
1-SATICI BİLGİLERİ
Ünvanı : BETATRON MÜHENDİSLİK SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
Mersis : 0167095746700001
Adres : Hoşnudiye Mahallesi 746. Sokak No:13 Soho Business Center Kat:5 Daire:61 Tepebaşı/Eskişehir
Telefon : +90 222 226 97 44
Faks : +90 222 226 97 44
E-posta : store@betatron.com.tr
Talep-Şikayet: store@betatron.com.tr
2- SÖZLEŞMEYE KONU MAL VEYA HİZMETİN BİLGİLERİ İLE MAL VEYA HİZMETİN FİYATI, KARGO ÜCRETİ VE TÜKETİCİNIN TERCİH ETTİĞİ ÖDEME BİÇİMİ, TESLİMAT VE FATURA ADRESİ
ÜRÜN ;
KDV HARİÇ ÜCRETİ ;
FİYATI ;
KDV TUTARI ;
KARGO BEDELİ ;
KAPIDA ÖDEME HİZMET BEDELİ ;
ÖDEME ŞEKLİ ;
FATURA ADRESİ ;
TESLİMAT ADRESİ ;
Banka kanalıyla yapılan ödemelerde; BANKA ile TÜKETİCİ arasındaki ilişkiden kaynaklanan meselelerden SATICI sorumlu değildir. SATICI, ödeme işlemi sırasında sadece TÜKETİCİ'yi seçimine göre banka sistemine yönlendirmekte, banka işlemini yönetmemekte, hiçbir şekilde ödeme işlemine müdahil olmamaktadır. Kredi kartı güvenliğiniz için PayTR 3D secure ve 256 bir SSL sertifika sistemi sertifika sistemi kullanılmaktadır. TÜKETİCİ ile BANKA arasında doğabilecek ihtilaflardan SATICI sorumlu değildir. SATICI tarafından kabul edilen ödeme şekilleri;
a) BETATRON MÜHENDİSLİK SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ adına kayıtlı, Türkiye İş Bankası A.Ş., TR17 0006 4000 0014 4090 2326 03 IBAN numaralı banka hesabına HAVALE veya EFT,
b) BANKA KARTI/KREDİ KARTI'yla PayTR üzerinden tek çekim,
c) KREDİ KARTI’ıyla, işlem anında anlaşma olması veya ilgili kartın/bankanın uygulamaya izin vermesi durumunda ve vade farkı tahsil edilmesi durumunda işlem sırasında görülebilecek tutar karşılığında tüketiciye yansıtılacak ek vade farkı bedeliyle taksitli
d) Anlaşmalı kargo aracılığıyla yapılan teslimlerde KAPIDA NAKİT ÖDEME (kural olarak kapıda ödeme hizmeti ücretlidir, toplam ödemede gösterilir)
Ödemeler sadece yukarıda belirtilen ödeme biçimlerinden biriyle yapılabilmektedir. Bu yollardan biriyle ödeme yapma imkânınız bulunmamaktaysa; işleminizi sonlandırarak, sipariş veya alışverişe devam etmeyiniz.
3- İFA, TESLİMAT ve GÖNDERİ ÜCRETİ
4- CAYMA HAKKI, İSTİSNASI VE ŞARTLARI
CAYMA HAKKI, sözleşmenin kurulmasından itibaren; malın gönderilmesinden veya tesliminden önce de kullanılabilir. Malın satıcı tarafından taşıyıcıya teslimi, tüketiciye yapılan teslim olarak kabul edilmez. Mal teslimi ile hizmet ifasının birlikte yapıldığı sözleşmelerde, mal teslimine ilişkin cayma hakkı hükümleri uygulanır.
Cayma hakkının İSTİSNALARI (Kullanılamayacağı durumlar)
Taraflarca aksi kararlaştırılmadıkça; tüketici, aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
c) Çabuk bozulabilen malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
f) Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
g) Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
ğ) Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
h) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
5- CAYMA HAKKININ KULLANIM ŞEKLİ VE KOŞULARI İLE ÜRÜN VE BEDEL İADESİNE DAİR HUSUSLAR
6- ZARARDAN SORUMLULUK
Satıcı, malın tüketici ya da tüketicinin taşıyıcı dışında belirleyeceği üçüncü bir kişiye teslimine kadar oluşan kayıp ve hasarlardan sorumludur. Tüketicinin, satıcının belirlediği taşıyıcı dışında başka bir taşıyıcı ile malın gönderilmesini talep etmesi durumunda, malın ilgili taşıyıcıya tesliminden itibaren oluşabilecek kayıp ya da hasardan satıcı sorumlu değildir.
7-İFA, TESLİMAT VE ÖDEME KONUSUNDAKİ ŞİKÂYETLER
TÜKETİCİ, tamamlanan ve ödemesi yapılan siparişin teslimi, sözleşmenin ifası ve ödeme konularındaki talep ve şikayetlerini; SATICI'ya ait store@betatron.com.tr uzantılı e-posta adresine veya Hoşnudiye Mahallesi 746. Sokak No:13 Soho Business Center Kat:5 Daire:61 Tepebaşı/Eskişehir adresine posta yoluyla yazılı olarak bildirebilir. SATICI'ya ulaşan talep ve şikâyetler; ulaştığı tarihten itibaren (7) gün içerisinde e-posta, olmaması halinde haftaiçi ve mesai saatleri içinde telefon yoluyla cevaplandırılacaktır.
8- FORM PAYLAŞIMI VE MUHAFAZASI
İşbu form, satın alma işleminin tamamlanmasının ardından; ödeme işleminden önce TÜKETİCİ'ye ibraz edilen ve TÜKETİCİ tarafından onaylanan MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ ile birlikte, TÜKETİCİ'nin beyan ettiği e-posta adresine gönderilecektir. Ön Bilgilendirme Formu, mesafeli satış sözleşmesi ve TÜKETİCİ'ye yapılan teslimata dair belge örnekleri en az 3 (üç) yıl süreyle SATICI tarafından muhafaza edilecektir.
9-İHTİLAFLARIN HALLİ VE UYGULANACAK HUKUK
Tüketicilerin 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’dan kaynaklanan uyuşmazlıklarının çözüm yerleri; tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı veya tüketicinin ikametgâhının bulunduğu yerdeki Tüketici Hakem Heyetleri ile Tüketici Mahkemeleri’dir. Tüketici Hakem Heyetleri illerde Ticaret İl Müdürlüğü, ilçelerde Kaymakamlık bünyesinde oluşturulmuştur. Tüketici Mahkemeleri ise Ankara, İstanbul, İzmir, Adana, Antalya, Bursa, Eskişehir, Samsun, Konya, Mersin ve Kayseri gibi belirli illerde kurulmuştur. Bu iller dışındaki il ve ilçelerde başvurular Tüketici Mahkemesi sıfatı ile Asliye Hukuk Mahkemesi’ne yapılmalıdır. Bu mahkemelerde açılacak davalar her türlü resim ve harçtan muaftır. 2020 yılı için Tüketici Hakem Heyetlerine yapılacak başvurularda değeri:
a) 4.570 (dört bin beş yüz yetmiş) Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda İlçe Tüketici Hakem Heyetleri,
b) Büyükşehir statüsünde olan illerde 4.570 (dört bin beş yüz yetmiş) Türk Lirası ile 6.860 (altı bin sekiz yüz altmış) Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri,
c) Büyükşehir statüsünde olmayan illerin merkezlerinde 6.860 (altı bin sekiz yüz altmış) Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri,
ç) Büyükşehir statüsünde olmayan illere bağlı ilçelerde 4.570 (dört bin beş yüz yetmiş) Türk Lirası ile 6.860 (altı bin sekiz yüz altmış) Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri görevlidir.
Hakem heyetlerinin görev sınırı üzerindeki uyuşmazlıklar için Tüketici Mahkemelerine veya bulunmayan yerlerde Asliye Hukuk Mahkemelerine başvurmak mümkündür.
10- BİLGİLENME BEYANI VE KABULÜN SONUÇLARI
İşbu Ön Bilgilendirme Formu'nu imzalayan veya imzalanmış sayılması için onaylayan TÜKETİCİ; tüm şartlardan haberdar olmuş, bilgilenmiş, belirtilen bilgileri ve kuralları kabul etmiş sayılmaktadır.
TÜKETİCİ (adı, soyadı, epostası vs bilgileri burada olacak.)
EK
ÖRNEK CAYMA FORMU
(Bu form, sadece sözleşmeden cayma hakkı kullanılmak istenildiğinde doldurup gönderilecektir.)
-Kime: (Satıcı veya sağlayıcı tarafından doldurulacak olan bu kısımda satıcı veya sağlayıcının ismi, unvanı, adresi varsa faks numarası ve e-posta adresi yer alacaktır.)
-Bu formla aşağıdaki malların satışına veya hizmetlerin sunulmasına ilişkin sözleşmeden cayma hakkımı kullandığımı beyan ederim.
-Sipariş tarihi veya teslim tarihi:
-Cayma hakkına konu mal veya hizmet:
-Cayma hakkına konu mal veya hizmetin bedeli:
-Tüketicinin adı ve soyadı:
-Tüketicinin adresi:
-Tüketicinin imzası: (Sadece kağıt üzerinde gönderilmesi halinde)
-Tarih: